Kezünkben a digitális jövő

Boritokep
    #Tájékoztatók

    1/29/2024


    2 perc olvasási idő


    Címkék

Hol a MI helyünk?

Webináriumsorozatunk folytatódik

Az IKK Zrt. 2023 októberében indított webináriumsorozata idén is folytatódik. A következő alkalomra 2024. február 1-jén, csütörtökön 17 órától kerül sor „Hol a MI helyünk?” címmel. 

A tavalyi évben megtartott webináriumokon az oktatói továbbképzési lehetőségeket és a KRÉTA DKT felületen elérhető digitális tananyagegységek használatának témakörét jártuk körbe. A korábbi visszajelzésekre és az aktuális kihívásokra reagálva a következő két alkalom a mesterséges intelligencia témájával foglalkozik: elsőként egy virtuális kerekasztal-beszélgetés formájában járjuk körbe a MI helyét az oktatásban, a pedagógiái gyakorlatban betöltött szerepét vagy éppen a szabályozásának, etikus használatának kérdését.

 

Meghívott kerekasztal-résztvevőink:

  • Dr. Horváth László -egyetemi adjunktus, ELTE Neveléstudományi Intézet, felsőoktatás- és Innovációkutató csoport
  • Jánossy Zsolt - EU Code Week nagykövet, Digitális Témahét szervező, fizika, matematika és angol szakos középiskolai tanár (Török Ignác Gimnázium)
  • Tar József, tartalom- és képzésfejlesztő, oktatástervező, Edtech Hungary

 

A webináriumon a részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.

Regisztrálni itt lehet.

A regisztrációt követően a webináriumot megelőző napon küldjük a csatlakozási linket és tudnivalókat.



Forrás: IKK Zrt.


Érdekes lehet számodra

Pályaválasztás élményalapon borítókép
Pályaválasztás élményalapon

Sikerrel zárult a Váci SzC Pályaorientációs nyári tábora

# Tájékoztatók
Segédanyagok a KKK és PTT együttes alkalmazásához borítókép
Segédanyagok a KKK és PTT együttes alkalmazásához

Az IKK módszertani anyagokkal segíti a szakmai program összeállítását és a projektszemléletű oktatás megvalósítását

# Tájékoztatók
Új szakmák születése a digitalizáció korában borítókép
Új szakmák születése a digitalizáció korában

A szakképzés jövője ma - cikksorozat záró rész

# Tájékoztatók